Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τετάρτη, 04 Δεκεμβρίου 2019 09:02

Διαχείριση Παραπόνων

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Για οποιοδήποτε θέμα έχει προκύψει ή παράπονο που επιθυμείτε να υποβάλλεται, σχετικά με τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε, μπορείτε να απευθύνεστε στην Εταιρεία μας με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

Επισκεφθείτε τα γραφεία μας Ανδρέα Παπανδρέου 27, Μαρούσι

Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στη διεύθυνση HaSec.customerinfo@hellenicamerican.gr

Με αποστολή επιστολής στη διεύθυνση Ανδρέα Παπανδρέου 27, Τ.Κ. 151 24, Μαρούσι, Αττική

Με συμπλήρωση και αποστολή της φόρμαςυποβολής παραπόνων (κατεβάστε τη φόρμα)


διαχειριση παραπονων

Το αρμόδιο τμήμα της Εταιρείας μας, θα εξετάσει το θέμα σας προσεκτικά και θα σας απαντήσει εγγράφως, εντός 30 εργάσιμων ημερών. Εάν χρειαστεί  περαιτέρω χρόνος για την εξέτασή του, θα ενημερωθείτε σχετικά.

Σε περίπτωση που η απάντηση μας δεν σας ικανοποίησε, μπορείτε να απευθύνεστε στο Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών, στην ιστοσελίδα www.hobis.gr, στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στην ιστοσελίδα www.hcmc.gr.

 

Διαβάστηκε 6512 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 04 Δεκεμβρίου 2019 09:54

Τελευταία άρθρα από τον/την